Mary Kay logoNávrat na domovskou stránku
x Cookies a jiné podobné nástroje používáme proto, abychom zjistili, co na Mary Kay milujete. Pokračováním používání těchto stránek souhlasíte s používáním cookies ve vašem prohlížeči. Nastavení cookies si můžete kdykoliv změnit v nastavení vašeho prohlížeče, nicméně poté nemusí některé funkce stránek fungovat správně.

 

 

Záruka spokojenosti Mary Kay®

Záruka spokojenosti Mary Kay. Společnost Mary Kay si stojí za svými přípravky prodávanými nezávislými kosmetickými poradkyněmi. Pokud z jakéhokoli důvodu není zákaznice spokojena s některým z přípravků Mary Kay®, bude jí tento přípravek bezplatně vyměněn za jiný, popř. jí bude celá částka vyplacena zpět poté, co přípravek vrátí své nez. kosmetické poradkyni. Pokud by tato nez. kosmetická poradkyně již nepracovala pro naši společnost, předá zákaznice přípravek zaměstnancům společnosti spolu s dokladem o nákupu.

Abyste si byli jisti, že se na přípravky Mary Kay® vztahuje 100% záruka spokojenosti, kupujte si své Mary Kay® přípravky pouze u autorizovaných nezávislých kosmetických poradkyň Mary Kay. 

Na přípravky zakoupené z jakéhokoliv jiného zdroje se 100% záruka spokojenosti nevztahuje a společnost nemůže zaručit, že tyto přípravky jsou originálními výrobky Mary Kay® nebo že splňují standardy kvality Mary Kay.

​Ohledně informací z důvodu výměny nebo refundace peněz prosím kontaktujte Zákaznický servis na čísle 296 114 111.

Spokojenost zákazníka v praxi:

Dotazník spokojenosti zákazníků*:

  • 9 z 10 spotřebitelů přípravků Mary Kay® je se svými přípravky spokojeno.
  • Spotřebitelé přípravků Mary Kay® jsou s přípravky spokojeni více, než s ostatními přípravky, které používají.
  • Téměř 90 % spotřebitelů přípravků Mary Kay® říká, že cena přípravků odpovídá kvalitě.

*Na základě průzkumu trhu. Výsledky vycházejí ze vzorku spotřebitelů přípravků Mary Kay®.

Číslo 1 ve věrnosti obchodní značce:

Mary Kay Inc. v roce 2010 na Seznamu značek s největší zákaznickou věrností společnosti Brand Keys obsadila nádherné první místo, a to jak v kategorii Kosmetiky, tak Hydratační péče o pleť! V tiskovém prohlášení Brand Keys se tvrdí, že vítězi „jsou takové značky, které jsou schopny se spotřebiteli nejlépe věnovat a vytvářet věrné zákazníky.“ Podle slov firmy Brand Keys zkoumá současný seznam vztahy se spotřebiteli u 528 značek v 71 kategoriích.