Vítejte v sekci Často kladených dotazů. Ať už jste nezávislá kosmetická poradkyně Mary Kay, potenciální nezávislá kosmetická poradkyně, zákaznice nebo jen návštěvník, tato stránka vám poskytne jasný a snadný přístup k důležitým informacím o příležitostech a filozofii, na které byla společnost Mary Kay vybudována.

Jaký mohu jako nezávislá kosmetická poradkyně, očekávat budoucí výdělek?
Možnost výdělku v Mary Kay je neomezená; nicméně není možné garantovat základní výši výdělku. Částka, kterou si můžete vydělat jako nez. kosmetická poradkyně, závisí na mnoha faktorech včetně vašich osobních cílů a množství času a úsilí, které jste se rozhodla do podnikání investovat. Mnoho nezávislých kosmetických poradkyň se věnuje svému podnikání jen na částečný úvazek, aby dosáhly finančních cílů v krátkém časovém horizontu – když chtějí zajistit členům rodiny dárek, rodinnou dovolenou, dětem školní oblečení nebo výuku. Některé z nezávislých kosmetických poradkyň se však rozhodly vybudovat vlastní podnikání, vzdaly se dosavadní práce a věnují se podnikání s Mary Kay na plný úvazek. Částka, jakou si vyděláte, je čistě na vás. Jak by řekla Mary Kay Ash: “Nastavte si své cíle a jděte za nimi, dokud jich nedosáhnete. Nejprve v ně musíte věřit a vidět ve své mysli. Můžete dosáhnout všeho, co si vaše mysl dokáže představit!
Které z prodejních a marketingových přístupů mi pomohou být úspěšná?
Houževnatost a vytrvalost jsou jistě důležitými vlastnostmi pro úspěch v kterémkoliv podnikání orientovaném na přímý prodej. Zjistili jsme, že nejúspěšnější nezávislé kosmetické poradkyně Mary Kay pojaly prodej a sdílení příležitosti v duchu zlatého pravidla spolu s vlastním dobrým úsudkem a milou povahou. Neustále připomínáme, že je třeba vžívat se při obchodních jednáních a rozhodováních do druhé osoby, se kterou byste měla jednat a vážit si jí tak, jak chcete, aby s vámi jednala a vážila si vás ona. Mary Kay často říkávala: “Máte moc přesvědčovat a na každého, s kým se potkáte, udělat dojem svým jednáním, proto učiňte zlaté pravidlo svým životním krédem!”
Příležitost s Mary Kay: Čemu vděčí za úspěch?

Nezávislé kosmetické poradkyně mluví často o tom, že žijí jako ve snu. Možná už jste zaslechli o flexibilitě v podnikání s Mary Kay, a jak právě podnikání s Mary Kay umožňuje trávit více čas s rodinou. S časem nakládají, jak samy uznají za vhodné. Rozjetá kariéra a peněžní výdělky jim dovolují vzdát se dosavadní práce. Jak je možné toho všeho dosáhnout? Tyto ženy pracují velmi efektivně, aby se dostaly tam, kde jsou dnes. Jednoduše jde o větší flexibilitu, která vytváří v Mary Kay daleko lepší příležitosti ve srovnání s typickým zaměstnáním.

Mary Kay Ash byla známá jako jedna z nejtvrději pracujících lidí, které jste kdy mohli potkat. Jako zakladatelka toho, co sama nazývala “Pětihodinový klub”, začínala svůj den už v pět ráno. Obětovala jednu nebo dvě hodiny spánku, aby nastartovala svůj den. Mnoho nezávislých kosmetických poradkyň jde stejnou cestou a připojuje se k “Pětihodinovému klubu”, snadno tak ráno zvládnou vše potřebné dříve, než vypraví své děti do školy. Na druhou stranu, spánek pro vás může být příliš drahocenný a raději směřujete většinu svých povinností do druhé poloviny dne. Nebo byste si radši rozvrhla schůzky podle aktivit svých dětí a pořádala kosmetická poradenství, zatímco jsou ve škole? Nebo snad upřednostňujete práci o víkendech? Možnosti v podnikání s Mary Kay jsou neomezené!

Jako nezávislá kosmetická poradkyně Mary Kay jste svým vlastním pánem, každý den si sama rozhodnete, kdy začnete pracovat a kdy skončíte. Sama si plánujete svůj rozvrh a tempo, jakým se budete krůček po krůčku šplhat k úspěchu. Jestli jsou vaše cíle pouhým doplňkem k vašemu současnému povolání na plný úvazek, množství hodin věnovaných Mary Kay bude pravděpodobně poměrně malé. Na druhou stranu, jestliže přehodnotíte své cíle a upřednostníte Mary Kay, budete věnovat práci daleko vice času, abyste těchto cílů dosáhla.

Jde o to, že si sama vybíráte svoji cestu a svůj cíl. Vy si stanovujete správný poměr mezi rodinou a kariérou.

„Někdo jednou pronesl, že práce v Mary Kay je nejlépe placenou těžkou prací na světě. Věřím, že my všichni máme materiální potřeby a požadavky, tak si sami určeme, jak nám podnikání s Mary Kay pomůže tyto potřeby zajistit a uspokojit!“ - Mary Kay Ash  

Kolik přípravků potřebuji jako nová nez. kosmetická poradkyně nakoupit?

Právě jste si zakoupila svůj startovací kufřík a zajímalo by vás, kolik přípravků byste měla pro začátek objednat?  Za prvé, je třeba vědět, že vytváření zásob je individuální a záleží na okolnostech – a rozhodně to není podmínka k tomu, abyste mohla začít podnikat s Mary Kay. Mějte na paměti, že je na vás samé, kolik úsilí podnikání s Mary Kay věnujete a pak, vzhledem k vaší situaci, kolik je třeba investovat do zásob přípravků, které podpoří vaše plánované aktivity.

Možná přemýšlíte o důvodech, které vedly Mary Kay Ash k přesvědčení, že udržování určité velikosti zásob je výhodou. Mary Kay si vždy zakládala na bezchybném zákaznickém servisu, který mohla okamžitě poskytnout svým zákaznicím, které žádali její přípravky péče o pleť. Věděla, že tak vybuduje silnou základnu věrných zákaznic. Také věřila, že udržování stálého množství přípravků podpoří nezávislé kosmetické poradkyně k větší motivaci a zapálení do​ podnikání s Mary Kay.

 Můžete si být jistá, že v materiálech, které máte k dispozici, můžete najít tipy, které vám pomohou úspěšně prodat všechny vaše přípravky, které jste si nakoupila do zásoby. Také máte příležitost zeptat se jiných nezávislých kosmetických poradkyň a své nezávislé Sales Director na tipy a rady ohledně podnikání s Mary Kay. Někdy stačí pouze změnit náhled na věc k tomu, abyste si vytvořila účinné strategie pro rozvoj vašeho podnikání.

Jak často Mary Kay představuje nové přípravky? Ovlivňuje to nějak nezávislé kosmetické poradkyně?

Mary Kay neustále sleduje nejnovější trendy, aby svou nabídku přípravků mohla vylepšovat, a udržovala si tak konkurenceschopnost na trhu. Limitované edice dekorativní kosmetiky jsou uváděny kvartálně ve snaze reagovat na trendy aktuální sezóny. Naše základní produktové řady jsou aktualizovány každých 3-5 let s cílem zavést poslední inovace a objevy v oblasti péče o pleť. Nezapomínejte, že se ocitáme v rychle se měnícím kosmetickém oboru. Stejně jako v automobilovém průmyslu, módě, spotřební elektronice, je i v kosmetickém průmyslu novinka to, co útočí a láká zákazníka ke značce.

Základem konkurenceschopnosti na našem trhu jsou inovace. Inovace našich přípravků ukazují ochotu jak naší společnosti, tak i nezávislých kosmetických poradkyň nabízet přípravky, které odpovídají potřebám zákazníkům.